Štamparije su prave male oaze porodičnog poslovanja, iako razvoj ekonomije sve više teži razvoju velikih kompanija i u takvim uslovima ostaje malo prostora za porodična preduzeća. Medjutim, u malim porodičnim firmama, poput štamparija u Beogradu, čuva se kvalitet porodičnog poslovanja.
Štamparske usluge iz dana u dan napreduju, nadogradjuju se i modernizuju novim načinima štampanja, ali i širokim spektrom materijala na kojima se štampaju, ne samo tekstovi, već i slike raznobojnog kolora. Istraživali smo tržište štamparskih usluga i suzili na oblast Beograda kako bismo preciznije sagledali rezultate.
Rezultati internet pretrage „štamparija Beograd“
Internet pretragom ključne reče „štamparija Beograd“ dobili smo rezultate koji ukazuju na veliki broj štamparija čije usluge imate u glavnom gradu. Ako se potrudite, na jednom mestu naći ćete spisak svih štamparija u Beogradu i njihove kontakte, a uvidom u spisak, ustanovili smo da ih ima preko šest stotina. U njihovoj ponudi je uglavnom digitalna štampa, ali ima i onih koje koriste ofset štampu za štampanje velikih tiraža.
Neki kao svoju prednost ističu sito štampu vrhunskog kvaliteta, a neki kao osnovnu delatnost navode print štampanje. Prednost se uglavnom daje uvoznim materijalima i željama klijenata, pa se na stranicama štamparije može naći i moto – Od Vaše ideje do našeg proizvoda. Ako Vas zanima odredjena štamparija Beograd je veliko tržište, sigurno ćete naći najidealnije i najpovoljnije rešenje koju god štampu da radite i šta god da želite da štampate, bilo da je reč o velikim formatima poput bilborda, srednjem formatu ili štampi manjeg formata poput flajera i vizit karti ili možda imate nameru da brošurama što bliže pridjete klijentima.
Brošura kao neposredna reklama
Današnje kompanije teže što neposrednijem reklamiranju, a to znači da što bliže pridju kupcima preko promotera koji dele brošure u kojima je sadržaj proizvoda i usluga. Neko bi pomislio da će napredovanje tehnologije ove reklamne materijale potisnuti u drugi plan, zato što su još iz prošlog veka, medjutim, i danas su veoma popularne.
Još uvek su jedan od najzastupljenijih alata marketinga kojima prodavci žele da poboljšaju svoju prodaju, a naravno da će tako unaprediti i proizvodnju. Služe za reklamiranje u širokoj masi potrošača koji se sreću na velikim manifestacijama, sajmovima ili na mestima gde cirkulišu potrošači. U brošurama je živa reč slikovito zamenjena, ali se osim slika o proizvodu, često nalaze i detaljni opisi karakteristika, sve što bi kupca moglo o tom proizvodu da interesuje.
Potrošače najviše interesuju cene i akcije, a brošure tome i služe, da ih obaveste o cenama i akcijama, o mogućoj dostavi, ali i plaćanju.
Kako se dizajnira brošura?
Izgled brošure zavisi od marketinškog koncepta prodavca, a on nastaje kao rezultat istraživanja tržišta, ispitivanja konkurencije, ali i praćenja zahteva i želja kupaca. Prvi korak u štampanju brošure je dizajniranje njenog sadržaja.
Dobro dizajnirana brošura može da učini čudo u reklamiranju i pristupu potrošačima. Važno je da je tako dizajnirate da ona nije samo reklamni materijal, već i edukativni, da edukuje onog ko je čita. Njen krajnji marketinški rezultat je da podstakne kupca na akciju. Nedovoljno kreativna brošura, radjena po šablonu i već vidjena, sigurno neće ostaviti ovakav efekat.
Sigurno smo bar jednom bili na nekom sajmu, to je prilika da nam se proizvodjači i potrošači približe, najčešći način su brošure. Neretko izadjemo sa punom kesom brošura, većina njih završiće u kanti za smeće, nećete baciti samo onu koja Vas je zainteresovala kreativnim rešenjima reklame na njenim stranicama. Zato je važno dizajnirati je tako da će svi želeti da je sačuvaju.
Da bi neko zadržao brošuru, bitno je da sadržaj ima vrhunsku vrednost, da je edukativan i informativan, ali je bitno i da izbor boja, fontova i elemenata bude u skladu sa vizuelnim identitetom kompanije za čije reklamiranje se radi brošura.
U dizajniranju brošura ima toliko prostora za inovativan i drugačiji način, od načina na koji se savijaju ili preklapaju, do formiranja i pozicioniranja teksta, obrade fotografija. Brošure se štampaju kako bi dospele do potrošača, zato se kreiraju za njih, a ne za klijenta. Prilikom dizajniranja, važno je šta želi klijent, ali je još važnije šta potrošači žele da vide u brošuri.
Završni korak i štampanje brošura
Kada ste stigli do realizacije štampanja materijala, važno je da ste pre toga tačno definisali na kom materijalu se štampa brošura, u kojoj veličini, formatu i obimu. Unutrašnje stranice se štampaju u različitom formatu, na papiru A3,A4,A5 i A6, stranice se uglavnom povezuju koričanjem, mekim ili tvrdim. Korice se štampaju uglavnom na papiru od 300 grama, sa dodatnom doradom i plastifikacijom.
Rokovi su različiti , na njih utiču specifikacija, tip štampanja i tiraž. Ukoliko je veći tiraž, štampa se ofset štampom i duži je rok. Ukoliko je manji tiraž, on se uglavnom radi digitalnom štampom i to je najbrži način da brošura dodje do Vas.
NE PROPUSTITE
Evo nekoliko činjenica ukoliko planirate da se bavite preduzetništvom
Ako se fokusiramo na preduzetništvo kada su gradovi na jugu Srbije u pitanju, možemo reći da postepeno dobija na značaju, ali nedovoljno ako ih uporedimo sa gradovima kao što su...
Kako da postanete serviser računara?
Zapisali smo neke okvirne smernice koje će Vam pomoći na putu da postanete serviser ili se makar pokrenete sa mrtve tačke. Imajte u vidu da je serviser računara zanimanje koje...
Planirate da se bavite poslom prevodioca? Evo nekoliko saveta šta biste trebali da znate!
Ako ste upravo završili fakultet, pa samim tim stekli određeno teorijsko znanje, sledeći cilj vam je sigurno traženje posla. Ukoliko želite da se u budućnosti bavite prevođenjem jezika za koji...