Ponekad nam svima treba mali odmor nakon napornog perioda, a onda na scenu stupaju proslave.
Kada se organizuju u okviru kompanija, one umeju da naprave bolju atmosferu i čvršće odnose među zaposlenima, što svakako jača i poslovanje cele firme. Međutim, planiranje zabava može biti veoma zamoran posao, posebno ako se radi bez prethodno zacrtanog plana i ciljeva.
Kako biste se lakše organizovali i napravili sjajnu korporativnu proslavu, mi smo za vas sastavili ovaj kratki vodič kroz stavke koje je potrebno preći kako bi osmišljavanje zabave vaše firme proteklo što lakše!
Plan organizacije proslave firme
Pre svega je potrebno napraviti jasan plan vaše proslave. U njegovom smišljanju bi trebalo da učestvuje više ljudi kako bi se iz različitih uglova sagledale želje zaposlenih, a najbolje je da to budu osobe koje su vam pouzdane.
Nije potrebno da vam posebno naglašavamo kako sa pripremama treba da krenete na vreme, ali je zato veoma važno da uzmete u obzir osnovni cilj vašeg slavlja. Najčešći povodi su proslava rođendana firme ili proslava Nove godine, ali mogu biti i zabava povodom promovisanja svežeg proizvoda kompanije, dolaska novih zaposlenih, nagrađivanja određenih kolega i slično.
U odnosu na prvi korak, moći ćete da osmislite sve osnovne segmente plana u koje spadaju budžet, broj gostiju i aktivnosti tokom proslave.
Odabir idealnog prostora za korporativnu proslavu
Odabir pravog mesta je od suštinskog značaja za uspeh vaše korporativne proslave.
Mesto održavanja treba da bude dovoljno veliko da primi vaš broj gostiju, ali ne previše veliko tako da mnogo prostora ostane prazno. Uz to je važno da bude na lokaciji koja je lako dostupna vašim gostima ili makar većoni gostiju. Pored toga, trebalo bi da razmotrite i temu događaja i izaberete mesto koje je dopunjuje i može da odgovori na sve vaše zahteve po pitanju tematike proslave.
Kako da napravite pravi izbor hrane i pića?
Hrana i piće na vašoj korporativnoj proslavi će sigurno biti važan deo događaja.
Potrebno je da napravite jelovnik koji zadovoljava svačije ukuse i potrebe u ishrani. Zato je najbolje da izbor hrane bude raznovrstan i da uključuje hranu biljnog i životinjskog porekla. Pored toga, prilikom odabira menija treba da uzmete u obzir vrstu događaja i doba dana.
Samim tim, ako organizujete svečanu večeru, možda ćete želeti da poslužite obrok od tri jela, dok neobičan događaj ili koktel žurka mogu uključivati meni na bazi švedskog stola.
Ne zaboravite da najveći broj ljudi neće odbiti dezert, pa je njega dobro uključiti u planirani meni.
Razonoda i dekoracija – napravite dobru atmosferu
Po čemu pamtite svaku proslavu na kojoj ste bili do sada?
Velika je verovatnoća da je u pitanju atmosfera koja vam je stvorila određenu uspomenu na taj događaj.
Na nju utiču muzika, izgled prostora, ali i aktivnosti koje su bile deo proslave. Kada je u pitanju muzika, dobro je da uzmete u obzir ukus većine ljudi koji dolaze na vašu zabavu, kao i sam povod proslave. Nekada je dobro angažovati bend ili DJ-a, dok će vam u drugim situacijama biti dovoljan gudački kvartet. Od dodatnih aktivnosti možete razmisliti o organizovanju kvizova, igara, kao i o fotografisanju.
Kada je u pitanju dekoracija prostora, nju bi trebalo uskladiti sa temom zabave koju ste prethodno kreirali. Pored toga, trebalo bi da razmislite o osvetljenju i zvučnim efektima kako biste stvorili adekvatnu atmosferu za svoje goste. Dobro uređeno mesto može stvoriti prijatnu i svečanu atmosferu koja će učiniti da se vaši gosti osećaju cenjeno..
Male stvari koje će doprineti zadovoljstvu zaposlenih
Pozivnice su suštinski deo svakog događaja, uključujući i korporativnu proslavu.
Vaše pozivnice treba da budu jasne, sažete i da sadrže sve potrebne detalje o događaju -uključujući datum, vreme, lokaciju i kodeks oblačenja. Pored toga, trebalo bi da kontaktirate goste koji nisu odgovorili, kako biste bili sigurni da imate tačan broj ljudi za događaj.
Pred sam kraj događaja, uručivanje malih poklona zaposlenima ostaviće im proslavu u još lepšem sećanju, jer će osim lepih uspomena imati i sitnicu koja će ih podsećati na vašu zabavu. Ovaj poklon treba da bude simboličan i da doprinese zabavnoj atmosferi.
Nakon događaja, važno je da nastavite komunikaciju sa gostima kako biste im zahvalili na prisustvu i dobili povratne informacije o događaju. Pored toga, trebalo bi da procenite uspeh događaja na osnovu vaših ciljeva i da napravite listu ideja za buduće događaje.
Organizovanje uspešne proslave firme zahteva vreme, trud i pažnju usmerenu na detalje. Međutim, uz planiranje, dobru organizaciju i kvalitetan tim ljudi, možete kreirati događaj koji će biti nezaboravan i prijatan za sve uključene. Osim toga, lepa zabava može unaprediti i vaš posao u okviru firme. Nadamo se da su ovi saveti bili od pomoći i želimo vam uspešnu korporativnu proslavu!