Reklamni panoi su već dugi niz godina izuzetno popularni kao marketinški alat. Oni su visoko efikasni u stvaranju svesti o brendu, posebno proizvodu, i imaju veći doseg za različite potrošače iz različitih sredina i mesta.
Međutim, digitalni reklamni panoi mogu učiniti da se vaš brend izdvoji od drugih. Sa svetlim i jasnim prikazom LED reklame, možete trenutno privući pažnju prolaznika dok promovišete svoju željenu poruku ili sadržaj i povećavati prihode.
Zato, ako stari print više ne funkcioniše i tražite novi način da ostavite utisak, pogledajte sedam prednosti LED reklamnih ekrana.
Najbolji način za privlačenje pažnje
LED oglašavanje je odlično za privlačenje pažnje zahvaljujući jarkom, dinamičnom prikazu na LED ekranu. Zbog toga je savršeno za različite vrste događaja, poput festivala, sajmova i fakultetskih manifestacija.
LED ekrani su sjajan način da istaknete svoju poruku i učinite je primamljivom i privlačnom, bez obzira na vrstu događaja na kojem se oglašavate.
Kada se vaš sadržaj prikazuje na živopisnom LED displeju, mnogo je veća šansa da će prolaznici da zastanu i obrate pažnju na vašu poruku.
Mogućnost kreiranja upečatljivog sadržaja
LED reklamni ekrani postaju neophodan alat u kreiranju upečatljivog i relevantnog sadržaja, koji se može brzo i jednostavno ažurirati. Takođe, imaju mogućnost da prikazuju određeni sadržaj u određeno vreme.
Možete plasirati različite oglase u različitim vremenskim intervalima, prenoseći jedinstvene informacije različitim ciljnim grupama.
Na primer, ako ste vlasnik restorana tokom dana možete da prikažete oglas o specijalitetu kuće za taj dan, a zatim da promenite poruku i reklamirate noćni muzički program.
Ukratko, raznolike mogućnosti kreiranja sadržaja čine LED displeje savršenim za efektivan brending.
Upravljanje iz svakog kutka sveta
Jedna od prednosti digitalne tehnologije oglašavanja je mogućnost daljinskog upravljanja i rada bilo gde sa samo jednom Wi-Fi vezom. Možete upravljati bilo kojim brojem bilborda sa samo nekoliko klikova mišem.
Ako imate reklamu koja privlači vašu publiku u Beogradu i želite da je isprobate u Novom Sadu, sve što treba da uradite je da učitate sadržaj u pozadini softvera za prikazivanje, a on će početi sa emitovanjem oglasa na novom tržištu.
Na primer, možete promeniti sadržaj na bilbordu koji se nalazi na jednoj lokaciji, dok ste fizički na drugoj lokaciji.
Ovo čini proces oglašavanja mnogo efikasnijim i jednostavnijim, jer se LED bilbordi mogu brzo prilagoditi ciljnoj publici, bez potrebe da se ručno menjaju plakati i troši novac na štampanje novog materijala.
Potpuna kontrola poruke
Kada promovišete događaj korišćenjem digitalnih bilborda, imate potpunu kontrolu nad vašom porukom.
LED ekrani su odlični u privlačenju pažnje kupaca koji inače prošli pored vaše radnje ni ne priimetivši je.
Na primer, ako ste vlasnik prodavnice u pešačkoj zoni možete iskoristiti prolaznike i impulsivne kupce sa ponudama koje bi se pojavljivale na ekranu i kratkotrajnim popustima.
Lako održivi i visoko izdržljivi
Digitalni bilbordi ne zahtevaju često održavanje, a izrađeni su od materijala koji su otporni na spoljne uticaje i veoma dugotrajni.
Sa druge strane, tradicionalni bilbordi imaju vinil koji se lako oštećuje i svetlosne uređaje koji zahtevaju konstantno održavanje.
Kada se uporede ova dva, lako je zaključiti zašto je nova LED tehnologija postala omiljeni izbor oglašivača širom zemlje.
Veći povrat ulaganja
Kada se koristi statički bilbord, poslovni subjekt mora da uloži novac kako bi napravio vinilnu reklamu, pored troškova iznajmljivanja prostora.
Međutim, u slučaju digitalnog bilborda, ne postoje gotovo nikakvi troškovi proizvodnje, jer se sve može uraditi na računaru i odmah postaviti na LED softver.
Samo ćete platiti troškove iznajmljivanja prostora. Digitalni reklamni displeji će predstavljati osveženje u vašoj strategiji oglašavanja, pružajući veću vrednost za vaše ulaganje.
Pametan korak za kompanije koje se bave bilbord oglašavanjem
Ako ste kompanija koja se bavi bilbordima i želite da unapredite svoje usluge oglašavanja, modernizacija tradicionalnih bilborda u digitalne može vam doneti jedinstvenu tržišnu poziciju.
Naime, digitalni bilbordi vam omogućavaju da svoj prihod povećate tako što ćete isti oglasni prostor prodati više puta.
Drugim rečima, LED bilbordi omogućavaju prodaju istog bilborda istovremeno šest do 10 različitim kupcima, umesto jedne statične reklame jednom kupcu.
Na taj način možete da povećate svoju zaradu i otvara vrata novim klijentima.
Kako LED displej reklame mogu unaprediti vaš brend?
Kada se koriste na pravi način, LED displej reklame mogu biti korisne za gotovo svaki tip poslovanja. Sve što vam treba jeste prava kombinacija kreativnosti i vrednosti kako biste privukli pažnju svojih kupaca.
Razmislite o uvođenju LED displeja u vašu marketinšku strategiju i budite sigurni da ćete poboljšati svoj brend i privući nove kupce.