Kompanije koje su veoma uspešnu u svom poslu, nisu slučajno tu gde jesu. One iza sebe imaju dosta uloženog truda i rada, kako bi danas uspešno poslovale. Naravno, da bi kompanija bila uspešna ona mora biti pre svega kvalitetna u svim segmentima svog biznisa, jer samo na taj način može dostići maksimum u poslu. Kada neka kompanija dostigne maksimum, ona nikako ne treba da stagira. Čitava situacija se može preokrenuti ukoliko se ne ulaže u razvoj i promociju.
Danas, kada je sve digitalizovano, najbitnije je da imate dobru reklamu, i onda zaista nije bitno gde se nalazite, ako za vas čuju potencijalni klijenti. Iako je tehnologija napredovala, nikako ne treba zanemariti moć i uticaj koji može imati tradicionalan reklamni materijal, kao što su flajeri, reklamni baneri, bilbordi, vizit karte i slično.
Šta su reklamni baneri i koja je njihova svrha?
Uopšteno gledano, reklamni baneri su veoma popularno sredstvo za reklamiranje i oglašavanje na internetu. Oni su statična animacija ili slika, kojoj je cilj da zainteresuje klijenta kako bi on posetio određenu web stranicu. Na njemu su ispisani osnovni podaci, i klikom na njega vi automatski ulazite na sajt kompanije koja se reklamira. Dimenzije mogu biti različite, a zavise i od mesta za samu reklamu. Naravno, veće dimenzije su i skuplje, ali svakako se isplate. Oni će definitivno uticati na povećanje prodaje proizvoda i usluga.
Kada su atraktivni i lepo dizajnirani, potrošačima će biti lakše da upamte ime vaše kompanije, i tako se vrši jedna vrsta uticaja na same potrošače. Putem njih svaka kompanija može obaveštavati klijente ili kupce o novim proizvodima u njihovom asortimanu, kao i o novim uslugama koje ta kompanija nudi. Takođe, odličan su vid promocije kada su u pitanju specijalne ponude i pogodnosti koje firma želi da ponudi svojim klijentima. Na ovaj način se zadržavaju stari kupci, ali i stiču novi kupci i korisnici usluga.
Kampanje koje vas mogu dovesti do vrha
Ukoliko žeite da se za vas čuje, onda je pravo rešenje za vašu frmu promocija putem branding kampanje. Na ovaj način gradi se brend neke firme, i samim tim joj se omogućuje da bude poznata široj javnosti. Prilikom izgradnje nekog brenda, preporučljivo je da se vode kampanje na više strana. To mogu biti razni mediji, poput televizije ili radija, ali i razni časopisi. Ovu vrstu kampanje vode kompanije koje se tek probijaju na tržište, ali i kompanije koje su već dobro poznate i uspešne u poslovanju, kako bi predstavile neki novi proizvod ili uslugu. Ovako se posetiocu konstantno pojavljivanje nekog banera urezuje u sećanje, što će ga kasnije dovesti do mogućnosti da poželi da kupi neki proizvod te kompanije.
Druga vrsta kampanje je click trought kampanja, koja se koristi za promovisanje nekog proizvoda ili usluge. Putem nje se vrši direktna promocija, ali ona mora pozivati na akciju. Poželjno je da kod posetioca izazove određena osećanja, ili da ga zainteresuje ukoliko je zanimljiva i duhovita. Na ovaj način kompanija se obraća onoj ciljnoj grupi koja je potencijalno zainteresovana za taj proizvod ili uslugu.