U svetu informacionih tehnologija marketing i brending okreću se digitalnim formama. Na taj način pojedine kompanije često zanemaruju važnost brendiranja kroz tradicionalne modele, poput izrade reklamnog materijala.
Iako uspon digitalnog brendiranja nije zanemarljiv, sve veći broj svetskih korporacija vraća se ulaganju u izradu kvalitetnih brendiranih reklamnih materijala poput rokovnika i power bank-ova. Najveći povratak među marketing trendove napravili su brendirani korporativni kalendari koji postaju imperativ svake tržišno orijentisane korporacije.
I pored ekspanzije digitalizacije, dokazano je da potencijalni kupci, korisnici i poslovni partneri intenzivnije reaguju na opipljive forme brendiranih materijala, a kalendari su odlični jer obezbeđuju to da vaš brend nekome bude na umu svaki dan, čitavih 12 meseci.
Reklamni kalendari velika efikasnost za brendiranje preduzeća
Smatra se da čak 94% ljudi koji na poklon dobiju reklamni materijal sa logom kompanije upamte konkretni brend bar u narednih 6 meseci, a kalendari se smatraju posebno efikasnim jer ih koristimo cele godine.
Po nekim istraživanjima, čak 52% pojedinaca koji vaš reklamni materijal drže na stolu odlučuju se da kupe proizvod ili uslugu vaše kompanije. Ovi podaci govore u prilog da reklamni kalendari podižu svest o brendu i proširivanje mreže kupaca i korisnika.
Forme korporativnih kalendara
Zidni kalendari
Kada je u pitanju odabir forme u kojoj se izrađuju brendirani kalendari, kao najefikasnije opcije marketing eksperti izdvajaju zidne i stone kalendare. Prednost zidnih kalendara je u tome što su upadljivi i primećuje ih svako ko se nađe u određenoj konferencijskoj sali ili kancelariji.
Kada ih šaljemo poslovnim partnerima, ponekad je za željene efekte dovoljno kompaniji poslati i jedan do dva zidna kalendara sa našim brendom. Osim aktuelnih poslovnih partnera, kalendarima možemo targetirati i potencijalne partnere poslavši im korporativni kalendar na poklon.
Stoni kalendari
Stoni kalendari su najefikasniji onda kada ih ciljano šaljemo pojedincima u menadžmentu aktuelnih ili targetiranih potencijalnih poslovnih partnera ili licima iz kompanija sa kojima direktno sarađujemo.
Pročitajte još: Kako unaprediti odnos sa klijentima malim poklonima
Printovi brendiranih kalendara
Odabir printa kalendara koji nosi naš logo može slediti industriju u kojoj radimo, ali može biti i slobodniji, ako se odlučimo za fotografije prirode, zemlje ili grada u kome poslujemo ili odlučimo da izradimo kalendar sa religijskim motivima. Kao veoma efikasnu tehniku marketari vide i korišćenje klasičnog poslovnog kalendara, gde do izražaja dolazi isključivo
naš brend.
Benefiti promotivnih kalendara
● Osim što kalendarom koji nosi ime naše kompanije garantujemo vidljivost brenda 365 dana u godini, poklanjanjem kalendara kao reklamnog materijala potencijalnim i aktuelnim poslovnim partnerima darujemo funkcionalan poklon koji može biti koristan pri zakazivanju radnih zadataka i sastanaka.
● Gde god da osoba ili kompanija kalendar postavi, on nastavlja da nas promoviše i trećim licima koji uđu u tu prostoriju. Uz pomoć korporativnih kalendara možemo suptilno, osim brenda, promovisati i usluge naše kompanije.
● Kalendari nisu velikog formata i možemo ih slati poštom, što je još jedna od njihovih prednosti u odnosu na neke druge reklamne materijale.
● Osim što povećavaju broj potencijalnih poslovnih partnera i kupaca, kalendari kada ih poklanjamo sopstvenim zaposlenima obezbeđuju njihovu veću privrženost i lojalnost kompaniji.
Kalendari su visokofunkcionalan i visokoefikasan deo reklamnog materijala i od velike je važnosti izraditi ih pre kraja svake kalendarske godine, kako bismo ih darivali kao deo novogodišnjih poklona za zaposlene i poslovne partnere. Uz pravi tajming i kvalitetan odabir dizajna, kalendari mogu značajno doprineti našem poslovanju i brendingu.
Preduzeće Klik Commerce iz Zemuna već 20 godina snabdeva najveće firme iz Srbije sa reklamnim materijalom. Možete ih i pozvati kako bi se konsultovali šta bi to bilo najpogodnije za brendiranje vašeg preduzeća.