Organizacija dečijih rođendana, venčanja, punoletstava ili godišnjica zahteva dosta vremena i kreativnosti. Kako bismo vam pomogli u čitavom procesu, odlučili smo da vas upoznamo sa nekoliko ključnih elemenata svake dobre zabave. Nastavite sa čitanjem teksta, jer vas u narednim pasusima očekuju najvažniji saveti za organizaciju proslave.
Napravite plan
U skladu sa slobodnim danima ili aktivnostima najvažnijih gostiju, pre svega bi trebalo odrediti tačan datum održavanja proslave. Pošto je ovaj korak u direktnoj vezi sa rezervisanjem restorana, muzike ili snimatelja, možete biti sigurni da će nakon definisanja datuma sve teći značajno jednostavnije. Kako ništa ne biste izostavili, savetujemo da napravite mali planer koji će biti vaša „zvezda vodilja”.
Na njemu bi se morali naći svi važni segmenti proslave (poput broja zvanica) ili ideje koje planirate da sprovedete u delo (recimo, zabavne aktivnosti). Ukoliko pak smatrate da niste u stanju da samostalno organizujete čitav događaj, preporučujemo da angažujete profesionalce. Treba imati na umu da, ma koliko se vi pridržavali plana, uvek može doći do iznenađenja.
Napravite unikatne pozivnice
Ako se dobro snalazite u softverima za editovanje fotografija, unikatnu pozivnicu vrlo lako možete napraviti i sami. Velika je prednost što se na internetu nalazi pregršt besplatih šablona, koje u par klikova možete prilagoditi svojim potrebama, ali i iskoristiti za inspiraciju. Dizajn treba da bude primeren samom događaju, pa ćete, primera radi, za proslavu poslovnih uspeha, morati da napravite elegantnu pozivnicu sa svedenim linijama.
Osim fizičkog izgleda pozivnice, veliku pažnju bi trebalo posvetiti i sastavljanju pozivnog teksta. Potrudite se da napišete nekoliko iskrenih rečenica, koje će probuditi želju gostiju da se što pre nađu u vašem okruženju. U slučaju da niste vični poznavalac editovanja fotografija, pomoć možete potražiti kod stručnih lica. Bilo kako bilo, važno je napomenuti da sve pozivnice možete poslati digitalno.
Ne zaboravite na muziku
Dobar izbor i raspored muzičkih numera gotovo sve goste će zadržati na nogama, pa ovom koraku bi trebalo da se maksimalno posvetite. Za svečane događaje sa velikim brojem zvanica, bendovi za proslave biće najbolje dostupno rešenje. Sa druge strane, za zabave na otvorenom sa nešto kraćim spiskom pozvanih, možete da angažujete DJ-a ili da sami kreirate plejlistu. Prilikom pravljena liste pesama treba imati na umu da se muzički ukusi razlikuju.
Neka se na istoj pronađu moderni i stariji hitovi u raznovrsnim žanrovima. Kako biste uštedeli nešto novca, ulogu DJ-a možete dodeliti nekom od prijatelja koji ume da goste „podignu na noge”.
Dekoracija kao najvažniji faktor
Dekorisanje prostora nužno je povezano sa tipom proslave i uzrastom zvanica. Primera radi, ukoliko pravite rođendansku žurku za mališane, čitav prostor bi trebalo dekorisati balonima, igračkama ili sličnim dečijim zanimacijama.
Sa druge strane, ako u kućnoj atmosferi obeležavate godišnjicu braka ili veze, prostoriju bi trebalo oplemeniti romantičnim svećama, cvetnim aranžmanima, ukrasnim laticama ili dekorima u obliku srca. Inspiraciju možete potražiti na pretraživaču ili popularnoj aplikaciji Pinterest. Budite kreativni.
Zabeležite kamerom sve nezaboravne trenutke
Fotografije i snimci sa proslava nakon određenog perioda imaju visoku sentimentalnu vrednost, stoga definitivno treba razmotriti na koji ćete način zabeležiti sve nezaboravne trenutke. Jedna od najčešće biranih opcija jeste angažman profesionalnih kamermana, koja zaista vredi svaki dinar.
Sa druge strane, za ovaj posao ćete takođe moći da angažujete i nekog od prijatelja ili poznanika, ali morate biti svesni da kvalitet neće biti na istom nivou. U zavisnosti od broja zvanica, tipa proslave i budžeta, donesite najpogodniju opciju.
Najvažniji saveti za organizaciju proslave
Kako bi se gosti osećali udobno, trebalo bi se ozbiljno posvetiti kompletnom procesu organizacije. Evo još nekoliko važnih saveta:
- Budite dobar domaćin. Bez obzira na broj zvanica, trebalo bi da se jednako posvetite svakom gostu.
- Ukoliko slavite kod kuće, potrudite se da u skladu sa brojem zvanica nabavite dovoljno hrane, ali i pića.
- Unapred isplanirajte nekoliko zabavnih aktivnosti kojima ćete iznenaditi vaše goste. Primera radi, za dečiji rođendan, to može biti dolazak klovna.
- Osvetljenje može doprineti atmosferi, stoga predlažemo da prostor oplemenite atraktivnom rasvetom (LED oblaci, heksagonska svetla ili linearno osvetljenje). Ovo pre svega važi za kućne proslave.
- Ne dozvolite da vas finansije spreče u organizaciji zabave. Budžet je, sasvim logično, ključni element organizacije svakog događaja, ali nikada nije presudan. Upamtite da se dobra zabava može napraviti i bez puno novca!
Organizacija proslave zahteva ozbiljan pristup, ali je na kraju dana ipak zabavan proces! Nadamo se da će naši saveti biti korisni.