Da li želite da unapredite vaš brend i bolje ga pozicionirate na tržištu?
Ne brinite, imamo rešenje za vas!
Marketing je jedan od faktora koji ima veliki uticaj na razvoj i uspeh poslovanja. Dobro osmišljena i primenjena marketing strategija povećaće prepoznatljivost brenda i predstaviti ga na tržištu u najboljem svetlu.
U savremenom svetu nije dovoljno imati samo odličan proizvod ili uslugu, već je potrebno naći način da se izdvojite od konkurencije i zainteresujete ciljnu grupu za ono što nudite.
U nastavku teksta pročitajte načine na koje se možete reklamirati kako bi privukli pažnju potencijalnih kupaca.
#1 Zastave i jarboli – veoma uočljiv reklamni materijal
Dokaz o efikasnosti koriščenja zastava i jarbola u marketinške svrhe su veliki svetski brendovi. Najpoznatiji globalni brendovi odlučuju se za ovaj vid promocije kako bi preneli reklamnu poruku i dodatno jačali imidž svoje kompanije.
Bilo da su u pitanju manje zastave ili one velike koje se nalaze na jarbolu ispred neke kompanije, zastave su uvek veoma uočljive. Mogućnosti za njihovu upotrebu su velike, a one zastave jarkih boja sa logotipom kompanije privućiće pažnju gotovo svakog prolaznika.
Zbog jednostavnosti njihovog postavljanja i mogućnosti prenošenja jarbola, oni su predviđeni kako za promociju na otvorenom, tako i u zatvorenom prostoru. Neizostavni su deo sportskih manifestacija, mnogih sajmova, proslava i svih ostalih vrsta javnih oklupljanja.
Kada je u pitanju prodaja zastava Beograd je vodeći po broju prodatih zastava korišćenih u različite svrhe. Ukoliko želite da idete u korak sa najpoznatijim svetskim kompanijama, upotpunite vašu marketinšku kampanju i koristite brojne prednosti koje nudi ovaj reklamni materijal.
#2 Brendirani predmeti – pokretna reklama
Najbolji način da stalno budete na umu klijenata ili kupaca je da im poklonite brendirane predmete koje će oni često koristiti. Pored klasičnih predmeta kao što su privesci za ključeve, kancelarijski materijal, šolje i majice ili kačketi, postoje mnogi drugi predmeti koje možete brendirati i povećati svest o vašem brendu.
Pri njihovom odabiru uskladite želje vaših kupaca, vaše preferencije i bužet koji je raspoloživ za promociju.
Jedan od popularnih promo materijala je brendirani kišobran. U poređenju sa drugim načinima oglašavanja, izrada reklamnih kišobrana je jeftinija opcija, a predstavlja pokretnu reklamu koja može jako dugo trajati, čak i po nekoliko godina.
Sa obzirom da je važno ići u korak sa vremenom, jedan od efikasnih načina da to učinite pri promociji je da brendirate različite dodatke za digitalne uređaje. Bilo da su u pitanju eksterni punjač, hard disk, fleš memorijska kartica ili slučalice za telefon, ovaj vid promocije je veoma isplativa investicija.
#3 Internet marketing – online promocija vašeg brenda
Promocija na internetu je postala neizostavni deo svake marketing strategije, sa obzirom na to da se veliki deo života ljudi odvija upravo – online! Kada odlučite da povećate vidljivost vašeg poslovanja i predstavite ga online, imate nekoliko opcija kako to možete učiniti.
Kvalitetan web sajt predstavlja identifikaciju vaše kompanije putem koga posetioci mogu saznati sve važne informacije vezane za poslovanje, na osnovu kojih će oni odlučiti da li će postati vaši klijenti ili kupci. Ukoliko se bavite prodajom određenih proizvoda, bez obzira da li već imate prodavnicu na fizičkoj lokaciji, trgovina putem interneta je sjajna mogućnost da proširite svoju listu potencijalnih i stvarnih kupaca.
Društvene mreže su postale nasa svakodnevica, pa zašto ih ne bi iskoristili i baš preko njih predstavili svoj brend širokoj publici? U zavisnosti od vrste vašeg poslovanja imate veliki izbor društvenih mreža putem kojih se možete reklamirati. Na osnovu profila vaših kupaca odaberite onu mrežu koja je najzastupljenija kod njih.
Kada ste odabrali mrežu na kojoj ćete se predstaviti, pažljivo napravite strategiju nastupa i odredite sadržaj koji ćete plasirati, kalendar objava i ton kojim ćete komunicirati sa publikom. Potencijal društvenih mreža možete iskoristiti za usmeravanje publike ka svom web sajtu kako bi se upoznali sa ponudom i proizvodima ili uslugama koje nudite.
Možete sarađivati sa uticajnim ljudima na društvenim mrežama i na taj način proširiti svest o vašim proizvodima ili uslugama. Odaberite one osobe koje komuniciraju sa publikom koja predstavlja vaše potencijalne kupce.
#5 Sponzorisanje događaja – predstavite se u pozitivnom svetlu
Jedan od plemenitih načina da povećate svest o vašem brendu je sponzorisanje pojedinih događaja. Pored toga što ćete podržati rad organizacije, na taj način ćete upoznati javnost sa vašim brendom, ostvariti bolju komunikaciju sa ciljnom publikom i povezati se sa pozitivnim mislima kupaca. Odaberite onu organizaciju sa kojom delite vrednosti i osmislite događaj koji ćete sponzorisati.
Investicija u marketing može biti veoma isplativa, ukoliko se osmisli adekvatna marketing strategija i preduzmu pravi koraci za njeno ostvarenje. Na taj način povećava se prepoznatljivost i svest o vašem brendu, kao i sama tražnja za vašim proizvodima ili uslugama. Nadamo se da smo vas ovim tekstom motivisali da zakoračite u svet marketinga i saznate sve prednosti koje on donosi.
NE PROPUSTITE
Šta raditi sa vozilom nakon saobraćajne nezgode?
Sa porastom broja vozila na ulicama, nezgode u saobraćaju su svakodnevna pojava. Gotovo da ne postoji vozač koji nije imao bar lakši oblik saobraćajne nezgode, ili udarac na parkingu. Nažalost,...
Kako se otarasiti komaraca u stanu ili kući?
Da li ste ikada pomislili kako bi leto bilo savršeno bez ovih malih upornih krvopija? Komarci zaista umeju da pokvare savršene trenutke. Kada je dugo očekivano leto stiglo, ništa nas...
Kada birate igračke za dvorište, odlučite se za one koje su korisne mališanima
Neretko u svakom domu u kome ima dece naćiće se mnogo “bespotrebnih” igračaka. Iznova se, gotovo svakodnevno taj fond obogaćuje. Nismo ni svesni koliko je tu novca na jednom mestu....
Estetska operacija – rešava problem
Estetska hirurgija polako postaje sastavni deo svakodnevnog života, kao i bilo koja druga grana medicine. Svako od nas zna bar jednu osobu koja je izvršila neku plastičnu operaciju na sebi,...